Kontakt Logowanie Rejestracja

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Przyjęte] [Podanie na Opiekuna] nutella. <3
Nick w grze: nutella. Serce
Imię: Kasia
Doświadczenie: Miałam własny serwer 4FUN, byłam 2 razy H@ sieci, kilka razy adminem, więc coś tam łapę. Tak, miałam wcześniej inny nick. Tylko wtajemniczeni go znają :v
Staż na serwerze: No przyznam się, że bez szału... Tak regularnie gram od pół roku. 
Znajomość AMXX (1-6): 6
STEAM ID : STEAM_0:1:76447112
Możliwość płacenia składek?: Tak, przelewem.
Opisz siebie i napisz, dlaczego akurat Ty masz zostać Opiekunem?: Cóż, NerQs mi powiedział, że poszukujecie kogoś na to stanowisko i od tamtej pory nie daje mi żyć Język przede wszystkim chcę pomóc. Fakt, nie mam tutaj szałowego stażu i aktywności, bo jestem dla was totalnie nowa i do tej pory się nie udzialałam, ale trochę temat ogarniam, możecie mnie nawet sprawdzić. Kto ze mną przebywał na serwie lub TSie wie, że jestem konkretna. Nie wzbudzam zaufania, wiem, ale jak to mówią - warto próbować. Możecie sobie nawet ze mnie śmieszkować, (chyba) się nie pogniewam :v chyba starczy :v
Kontakt: Steam (klik), PW
[Obrazek: 76561198113159953.png]
W końcu dałaś się namówić. Ode mnie masz wielkie tak. Przyda nam się pomoc w ogarnięciu serwera. Język
~Grunt To Ogarnięta Administracja.~
Będziemy mieć Panią opiekunkę! Hurrraa
Na TAK Duży uśmiech
[Obrazek: 06b0889435430a82577b8f440403cd3398062ace_full.jpg]
Na takkk mamusiu!
Serce
Sebuś, pls
Na Tak !!! 
tylko żebyś się nami dobrze opiekowała Szczęśliwy
Opiekun serwera musi ogarniać to, jak on działa w przypadku występowania jakiegokolwiek błędu musi go naprawić. Jestem na nie, no chyba że naprawdę masz o tym pojęcie.
[Obrazek: tumblr_npsmqgjX1i1sz7uwlo1_500.gif]
Sylwia... Kasia miała swój serwer i opiekowała się innymi. Jak z nią rozmawiałem to ma większe pojecie o pluginach ode mnie.
Zjem_Ci_Kapcie napisał 05-11-2018, 23:34:
W takim razie to już zależy od reszty głosów ; )